ساندویچ پانل سقفی

این محصول کبیر پانل با توجه به تحقیقات و بررسی مشکلات فنی که در تولیدات برخی از شرکتهای پیشین در ایران صورت گرفته، طراحی مجدد گردید . با در نظر گرفتن مقاومت فشاری و خمشی بیشتر و آب بندی و درزبندی بهتر تولید می گردد.
پانل های سقفی کبیر پانل بصورت پنج گام تولید می گردد که باعث زیبایی و استحکام بیشتر می شود.ساندویچ پانل

ساندویچ پانل سقفی چیست ؟

نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لايه ورق که مابين آنها فوم تزريق شده است و جهت پوشش سقف بکار مي رود را ساندويچ پانل مي نامند که بهترين نوع فوم مصرفی از لحاظ عايق و بودن و از نظر استحکام در ساندويچ پانل سقفی فوم پلی اورتان مي باشد.

مزایای ساندویچ پانل سقفی

عايق حرارتی و برودتی و عايق صوت و مقاوم در برابر رطوبت ، سبک بودن ساندويچ پانل و نهايتاً کاهش وزن سازه ، سرعت در اجرا و کاهش هزينه های ناشی از طولانی شدن پروژه ها، مقاوم در برابر زلزله ، افزايش طول عمر مفيد ساختمان و تأسيسات و زيبايي طرح و تنوع در رنگ.

موارد استفاده ساندویچ پانل سقفی

ساندويچ پانل های سقفی جهت پوشش سقف سوله های صنعتی ،سوله های ورزشی ، کانکس های پيش ساخته ، ساختمان های ويلايي و آشيانه های هواپيما و کليه ساختمانهای صنعتی و پيش ساخته مي باشد.

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی 

عرض مفيد يک متر و عرض غير مفيد 1.08 متر و طول تا 14 متر ضخامت از 4 سانتيمتر تا 10 سانتيمتر ورق های مصرفی از نوع گالوانيزه و آلومينيوم مي باشد که بصورت دو رو ورق يا يکرو ورق يکرو فويل توليد مي شود.

ساندویچ پانل های سقفی در دو نوع معمولی و ضد حریق قابل تولید می باشند . ساندویچ پانل سقفی می توانند به صورت دو رو ورق ، یکرو ورق یکرو نایلون ، یکرو ورق یکرو فویل ، یکرو ورق یکرو کاغذ تولید گردند .

مزایای استفاده از ساندویچ پانل سقفی

مزایای استفاده از ساندویچ پانل سقفی بسیار زیاد می باشد که به برخی از آنها اشاره می کنیم . ساندویچ پانل سقفی نوعی از مصالح ساختمانی می باشد که شامل دو ورق که مابین آن فوم تزریق شده باشد است .

جنس این ورق ها آلومینیوم ، گالوانیزه و آلوزینک می باشد . ورق آلومینیوم ضد زنگ بوده و برای محیط های مرطوب بسیار مناسب می باشد . ورق آلوزینک علاوه بر ضد زنگ بودن ، مقاومت زیاد و خورندگی بسیار پایینی دارد و همچنین قیمت آن نیز بسیار پایین و مناسب می باشد . بهترین نوع فوم مصرفی درساندویچ پانل سقفی فوم پلی اورتان می باشد .

نصب ساندویچ پانل سقفی:

ابتدا باید به ساختار اجرا شده روی سقف و فاصله بین تکیه گاه های اصلی توجه شود و بر اساس ان زیرسازی پانل های سقفی را انجام داد.
در مرحله بعد ساندویچ پانل ها روی پرلین های موجود در سقف قرار گرفته و به ازای هر متر متربع ساندویچ پانل سقفی باید یک پیچ سرمته گالوانیزه استفاده میشود.
ساندویچ پانل ها باید به صورت اورلپ قرار گرفته باشد. این کارجهت اب بندی سقف و جلوگیری از نفوذ آب انجام میگیرد که بسیار دارای اهمیت است.
در مرحله اخر بهتر است جهت زیباسازی و درزگیری ساختمان از ورق فلاشینگ و ورق آبرو استفاده شود.مشخصات ساندویچ پانل سقفی

رنگ بندی ساندویچ پانل های کبیر پانل

رنگبندی ساندویچ پانل

5/5 - (7 امتیاز)

بازگشت
WhatsApp
تلفن
اسکرول به بالا