ساندویچ پانل تبریز

ساندویچ پانل تبریز به دلیل حجم بالای سوله سازی در استان آذربایجان شرقی و به عنوان جایگزین مصالح سنتی با استقبال روز افزون مواجه است.

استفاده از ساندویچ پانل در ساخت انواع بناها و سوله های پیش ساخته باعث شده است تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه های کارفرمایان، گزینه بسیار مناسبی نیز برای سازگاری با اقلیم و شرایط آب و هوایی تبریز باشد.

از آنجایی که ساندویچ پانل ها از مقاومت بالایی در برابر تبادل حرارت، رطوبت و آلودگی صوتی برخوردار هستند، لذا برای اقلیم های با آب و هوای سرد و کوهستانی تبریز کاملا مناسب هستند.

بیشتر بدانید: قطعات جانبی ساندویچ پانل

اهمیت استان آذربایجان شرقی در رشد و توسعه صنایع کشور

ساندویچ پانل تبریز

شهر تبریز در استان آذربایجان شرقی واقع شده است. این استان با کشورهای ارمنستان، ترکیه و جمهوری آذربایجان و از داخل کشور با استان های اردبیل، زنجان و آذربایجان غربی همسایه است.

آذربایجان شرقی پرجمعیت ترین ناحیه شمال غربی کشور است که از آب و هوای سرد و کوهستانی برخوردار می باشد.

از آنجایی که آذربایجان شرقی، منطقه ای مرزی و در مسیر پرتردد ترین کشور همسایه یعنی ترکیه قرار گرفته است لذا صنایع و کارگاه های تولیدی متعددی در این استان شکل گرفته است.

در این میان مهمترین شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در اطراف شهر تبریز واقع شده اند.

البته علاوه بر تبریز سایر شهرهای مراغه، بناب، مرند، جلفا و میانه نیز دارایی شهرک های صنعتی متعدد و مهم می باشند.

مزایای ساندویچ پانل تبریز در سوله سازی

مزایای ساندویچ پانل تبریز در سوله سازی

اما چرا تقاضا برای خرید ساندویچ پانل در استان آذربایجان شرقی و به خصوص شهر تبریز بالا است؟

همانطور که گفته شد وجود کارگاه‌های تولیدی متعدد و صنایع مختلف کشاورزی، غذایی، دارویی، ماشین آلات سنگین و تراکتورسازی باعث شده است تا نیاز به سوله سازی و احداث سردخانه ها در این استان بیش از هر زمان دیگری احساس شود.

ساندویچ پانل ها به دلیل هزینه کمتری که نسبت به مصالح سنتی دارند و تسهیل و تسریع عملیات ساخت و ساز باعث شده است تا مورد توجه کارفرمایان در این استان قرار گیرند.

از دیگر مزایای این ساندویچ پانل ها می‌توان به سبک سازی فونداسیون، استحکام و مقاومت بالا در برابر بلایای طبیعی چون زلزله و طوفان، خسارات جانی و مالی کمتر، قابلیت تعمیر و بازیافت، امکان سفارشی سازی در ابعاد متناسب با نوع سازه، مقاومت در برابر آتش سوزی و غیره را نام برد.

این سازه به دلیل داشتن فوم پلی یورتان در ساختار خود از مقاومت بالایی در برابر تبادل حرارت برخوردار است. نتیجه آنکه هزینه های لازم برای گرمایش فضاهای داخلی سوله به حداقل می رسد.

بیشتر بدانید: معایب ساندویچ پانل های بی کیفیت

ساندویچ پانل دست دوم تبریز

ساندویچ پانل دست دوم تبریز

چنانچه قصد احداث سوله برای کسب و کار خود در شهر تبریز و یا سایر شهرهای استان آذربایجان‌شرقی را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا از استفاده ساندویچ پانل های دست دوم برای ساخت سازه خود خودداری فرمایید.

چرا که ساندویچ پانل های دست دوم اگر چه در شروع پروژه باعث کاهش هزینه‌های شما می شوند اما پس از مدتی به دلیل نیاز به تعمیرات و نداشتن استانداردها و کیفیت پانل های دسته اول شما را مجبور به صرف هزینه برای خرید مجدد ساندویچ پانل می نمایند.

در واقع هر اندازه که از طول عمر مفید ساندویچ پانل گذشته باشد، بنای شما نیز طول عمر و دوام بالایی نخواهد داشت.

قیمت ساندویچ پانل تبریز

قیمت ساندویچ پانل تبریز

کبیرپانل یکی از تامین کنندگان بزرگ ساندویچ‌پانل برای کارفرمایان استان آذربایجان شرقی از صنایع مختلف می باشد.

این واحد تولیدی کلیه پانل های خود را با قیمت درب کارخانه به صاحبان پروژه‌های مختلف در شهر تبریز ارسال می کند.

کیفیت و دوام پانل های تولیدی توسط کبیر پانل باعث شده است تا سالیانه مشتریان بسیاری از استان آذربایجان شرقی جذب این واحد تولیدی شوند.

این کیفیت به دلیل در اختیار داشتن مهندسین توانمند و تکنسین های حرفه ای و همچنین خط تولید کانتینیوس و ماشین آلات پیشرفته می باشد.

از آنجایی که سیاست کاری کبیر پانل بر پایه رضایت مشتریان بنا نهاده شده است، در طول سالیان فعالیت خود همواره تلاش کرده است تا به دنبال ارتقا کیفیت و ثابت نگه داشتن قیمت ها در کنار تولید انبوه باشد.

قابل توجه کارفرمایان عزیز سفارش های شما با بسته بندی های ایمن در کوتاهترین زمان ممکن به دست شما خواهند رسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ها و سفارش پانل های متناسب با ابعاد درخواستی خود می توانید از طریق شماره های درج شده در وبسایت با مشاورین کبیرپانل تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
WhatsApp
تلفن
اسکرول به بالا