صادرات ساندویچ پانل های کبیر پانل

با راه اندازی شرکت کبیر پانل از واردات این نوع محصول به کشور کاسته شده است.

شرکت کبیر پانل با سابقه تولید درخشان و تولید بیش از پنج میلیون متر مربع ساندویچ پانل سقفی و دیواری با فوم پلی یورتان و به کارگیری یکی از پیشرفته ترین خطوط تولید به روز اروپایی (کانتینیوس) و با بهره گیری از کارکنان مجرب و آزموده در این زمینه محصولات خود را به بازار ایران و کشورهای دیگر عرضه می کند.

شرکت کبیر پانل در سال ۱۳۸۳ تاسیس شد و تولیدکننده انواع پانل های سقفی و دیواری با فوم پلی یورتان بصورت کانتینیوس با پوشش فلزی (ورق های گالوانیزه، آلومینیوم، آموزیک ویکروفیل) می باشد.

همچنین تولیدکننده انواع کانکس های پیچ و مهره ای و جوشی با پوشش ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان و همچنین کانکس های ورقی با فوم پلی استارین برای مصارف تجهیز کارگاهی و سالن سرویس های بهداشتی، حمام، آبدارخانه و غیره است.

این شرکت همچنین سازنده خانه های پیش ساخته بصورت پانلی می باشد و برای تکمیل سبد کالایی خود اقدام به تولید سیستم سقف های مرکب عرشه فولادی کرده است.

نمای دیواری پانل کبیر طراحی شده تحت لیسانس اروپا بوده و به واسطه نمای زیبا و کاربری بهتر در حال حاضر از آن در کشور هایی مانند از آلمان، ایتالیا، اسپانیا و غیره نیز استفاده می شود.

ساندویچ پانل دیواری  نوعی از مصالح ساختمانی می باشد که از دو لايه ورق که مابين آنها فوم تزريق شده است و جهت پوشش ديوار بکار مي رود که بهترين نوع فوم مصرفی در ساندويچ پانل ديواري فوم پلی اورتان مي باشد.

عايق حرارتی و برودتی و عايق صوت و مقاوم در برابر رطوبت، سبک بودن ساندويچ پانل و نهايتاً کاهش وزن سازه، سرعت در اجرا و کاهش هزينه های ناشی از طولانی شدن پروژه ها، مقاوم در برابر زلزله، افزايش طول عمر مفيد ساختمان و تأسيسات و قابليت جابجايي و نصب مجدد است.

کاربرد ساندویچ پانل (1)
ساندويچ پانل های ديواری برای پوشش ديوار سوله های صنعتی، سوله های ورزشی، کانکس های پيش ساخته، ساختمان های ويلايي و سردخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید اسمی روزانه شرکت “کبیر پانل” را در فاز دوم شهرک صنعتی شکوهیه قم ۱۵ هزار متر مربع است .

خط تولید این شرکت ساخت شرکتی در کشور ایتالیاست، این شرکت ایتالیایی ۲۸۰ خط تولید در قاره های مختلف جهان دارد.

محصولات این شرکت در تجهیز فرودگاه های کشور مانند فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، سوله های بحران شهرداری تهران و غیره مورد استفاده قرار گرفته است.

ساندویچ پانل دیواری برای زلزله ۱۸ ریشتری نیز مقاوم است و کمترین خسارت را به همراه دارد.
این شرکت در زمان تحریم ها راه اندازی شد و با تلاش مسوولان و کارکنان این شرکت توانستیم بخشی از نیازهای کشور به این نوع محصول را فراهم سازیم.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
WhatsApp
تلفن
اسکرول به بالا