صفحه ساندویچ پانل پلی یورتان

یکی از انواع صفحه  ساندویچ پانل و نوعی فوم است که در آن بیشتر خلل و فرج بسته شده و می‌توان از آن به عنوان عایق حرارتی استفاده کرد که از ترکیب پی یول و ایزوسیانات در شرایط خاص و در حضور کاتالیزور ساخته می‌شود و مزایای بهتری نسبت به نوع پلی استایرن دارد. همچنین این نوع ساندویچ پانل قابلیت ماندگاری در درجه هوای ۱۰۰ الی ۱۱۰ درجه سانتی‌گراد را نیز دارد.

ساندویچ پانل ها در ضخامت ۴ الی ۲۵ سانتی‌متر و برحسب سفارش تولید می‌گردد. ساندویچ پانل‌‌ها از ۵ لایه تشکیل می‌شود، لایه محافظ درونی و بیرونی بوده و دو لایه چسب مخصوص که جهت اتصال لایه‌های محافظ بیرونی و عایق پلی یورتان به کار برده می شود. فوم داخل پانل‌ها از جنس فوم پلی یورتان با دانسیته ۴۰ کیلوگرم بر متر مکعب می‌باشد.

ساندویچ پانل پلی یورتان (3)

ساختار ساندویچ پانل پلی یورتان

پوشش ساندویچ پانل پلی یورتان : ورق گالوانیزه رنگی یا بدون رنگ می‌باشد، که با توجه به نیازهای مشتریان تولید می‌گردد.

 

هسته‌ی میانی پانل: به دو صورت شامل پلی‌یورتان یا پلی‌استایرن می‌باشد.

پوشش پست پانل: ورق گالوانیزه با ضخامت‌های مختلف مدنظر مشتری و رنگ‌های درخواستی می‌باشد.

ساندویچ پانل پلی یورتان (2)

ساندویچ پانل‌ها به بین دلیل که از یک لایه‌ی بسیار عایق مانند پلی یورتان یا پلی استایرن و غیره ساخته می‌شوند، خواص ویژه‌ای را نسب به دیگر مصالح ساختمانی رایج نشان می دهند که باعث شده در بسیاری از سازه‌های فعلی جایگزین مناسب باشند. مهمترین سازه‌هایی که ساندویچ پانل‌ها توانسته‌اند قابلیت‌های خود را نشان دهند می توان از موارد زیر نام برد.

Rate this post

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
WhatsApp
تلفن
اسکرول به بالا