ورق فلاشینگ ساندویچ پانل

جهت نصب ساندویچ پانل نیاز به پروفیلهای مختلف از جنس ورق ساندویچ پانل می باشدکه شرکت قابلیت تولید هر نوع فلاشینگ که در نصب و زیباسازی ساندویچ پانل NC با بهره گیری از دستگاههای خم بعد از نصب استفاده می باشد را دارد

فلاشینگ ها قطعاتی جانبی میباشند که جهت نصب ساندویچ پانل ها از آنها استفاده میشود و جهت تولید آنها نیاز به پروفیلهای مختلف از جنس ورق ساندویچ پانل می باشدکه شرکت با بهره گیری از دستگا ه های خم NC قابلیت تولید هر نوع فلاشینگ که در نصب و زیبا سازی ساندویچ پانل موثر باشد را قادر خواهد بود که به انواع : فلاشینگ تاج ، زیر تاج ، فلاشینگ زاویه دار کنج و … تقسیم میشود.

فلاشینک ساندویچ پانل (1)

 

از فلاشینگ جهت درزبندی ساندویچ پانل و جلوگیری از ورود گرد و غبار استفاده میگردد.

فلاشینگ یا گاتر به ورقی گفته می شود که باعث پوشش درز بین ساندویچ پانل ها اعم از ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری و سردخانه ها و همچنین پوشاندن تیزه تاج رو تاج زیر خط الراس و خط القعر جهت جلوگیری از نفوذ آب وبصورت هوابند –درزبند – غبار بند  همچنین بعنوان زیباسازی پانل مورد استفاده قرار میگیرد . علاوه بر اینها فلاشینگ قاب پنجره و فلاشینگ قاب هم برای زیبایی ساندویچ پانل مورد استفاده قرار میگیرد . ابعاد و اندازه و مقاطع فلاشینگ ها بسته به اندازه نهایی کار شده میباشد که متغیر است .

 

جنس فلاشینگ ها از ورق آهنی گالوانیزه و یا آلوزینک و یا آلومینیوم میباشد که ضخامت آنها هم متغیر است . ضخامت فلاشینگ ها از ۰٫۴ میلیمتر به بالا میباشد .

 

Rate this post

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
WhatsApp
تلفن
اسکرول به بالا