چه سازه هایی با ساندویچ پانل قابل اجراست

استفاده از ساندویچ پانل به دلیل سرعت در اجرا ،  سبکی و ضد زلزله بودن ، اجرا در تمام فصول سال،  مقرون به صرفه بودن، مورد استقبال در ساخت سوله و دفاتر اداری بزرگ مستقر در پروژه های عمرانی و راه سازی که خارج از شهر است . همچنین انواع پلان معماری به سهولت توسط ساندویچ پانل قابل اجراست .

همچنین در سقف و دیوار سوله های صنعتی و سالن های تولیدی کارخانجات و انبار های بزرگ می توان از انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی استفاده کرد . ساندویچ پانل کبیر پانل به دلیل تولید در خط تولید پیوسته و استفاده از ماشین آلات پیشرفته اروپایی کیفیت قابل قبولی ارائه داده است تا جایی که توانسته ایم گواهینامه استاندارد ایران را برای اولین بار در کشور برای تولیدات ساندویچ پانل خود دریافت کنیم .

اجرا-سازه-با-ساندویچ-پانل

تولیدات کبیر پانل قابل رقابت با ساندویچ پانل های خارجی از لحاظ کیفیت ورق مورد استفاده و عایق و رنگ است .

اجرای سازه با ساندویچ پانل بر اساس کیفیت آب و هوای منطقه سازه و هم چنین اینکه در سقف یا دیوار و جاهای دیگر سازه استفاده شده است  با ضخامت های ۴ تا ۱۰ سانتیمتر انجام می شود.

همچنین ساندویچ پانل کبیر پانل  در سردخانه ها به دلیل عایق بندی عالی آن ها،درمانگاه و نمازخانه های صحرایی،کانتینرهای چند لایه،سالن های ورزشی،واحد های امداد نجات،سقف های کاذب و انواع کانکس های مورد استفاده در هوای شرجی مورد استفاده است .

اجرا-سازه-با-ساندویچ-پانل

در صورت نیاز به مشاوره در خصوص قیمت ساندویچ پانل های تولیدی شرکت کبیر پانل و ساندویچ پانل مناسب سازه خود می توانید با همکاران ما در بخش فروش دفتر مرکزی کارخانه کبیر پانل تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
WhatsApp
تلفن
اسکرول به بالا