تشخیص ساندویچ پانل های تقلبی

خرید ساندویچ پانل از شرکت‌های معتبر می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که یک محصول با کیفیت که همه پروسه های تولید آن تحت نظر بوده و با مدرن ترین تجهیزات تولید شده است را در اختیار دارید.

تشخیص ساندویچ پانل (6)

بسیار از مواقع المان قیمت ساندویچ پانل و صرفه جویی در هزینه موجب می شود که خریدار به سمت برند های متفرقه ساندویچ پانل رفته و در واقع با کیفیتی کمتر از آنچه که انتظار داشته بدست آورد.

مسئله مهمی در  خرید هر چیز اصل بودن و کیفیت بالای آن است . متأسفانه بسیاری از افراد به علت سودآور بودن مسئله به فروش محصولات تقلبی و کپی کردن ظاهر اجناس و فروش آن به مشتریان ناآگاه می‌پردازند . به همین سبب قبل از خرید هر چیز بهتر است در مورد آن مطالعه کرده و نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن جنس را بیاموزید .

باز هم یادآوری می کنیم خرید از یک نمایندگی فروش ساندویچ پانل که یک شرکت معتبر معرفی می کند می تواند ریسک تقلبی بودن ساندویچ پانل را از بین ببرد.

تشخیص ساندویچ پانل (2)

ساندویچ پانل   ها هم از این قضیه مستثنا نیستند و افرادی هم در این عرصه به فروش ساندویچ پانل های تقلبی می‌پردازند  .

در این نوشته به علت اهمیت این موضوع و عدم وجود منبع مناسب برای نحوه تشخیص ساندویچ پانل های تقلبی به بررسی  عواملی می‌پردازیم که می‌تواند یاریگر شما در این زمینه باشد .

تشخیص ساندویچ پانل (4)

ساندویچ پانل ها به علت دارا بودن مزایای بسیار امروزه بسیار موردتوجه قرارگرفته و استفاده می‌شوند . نوشته ” 10 دلیل برای اینکه باید از ساندویچ پانل ها استفاده کنیم ” را بخوانید تا با دلایل استفاده از این پانل ها بیشتر آشنا شوید .
با رواج پانل های ساندویچی شرکت‌های بسیاری هم به ساخت این مواد اقدام نموده تا جایی که امروزه شاهد وجود شرکت‌های معتبر بسیاری درزمینهٔ هستیم . این امر انتخاب ساندویچ پانل های مناسب را قدری دشوار نموده و شما برای انتخاب پانل ساندویچ  اصل باید نکاتی را رعایت نمایید تا در طول زمان برایتان مشکل‌ساز نشود.

تشخیص ساندویچ پانل (8)

نحوه تشخیص ساندویچ پانل های تقلبی

همان‌طور که می‌دانید ساندویچ پانل ها از دو ورق تشکیل‌شده‌اند . جنس این ورق‌ها در کیفیت ساندویچ پانل تأثیرگذار هست و ورقی برای این کار مناسب هست که از فولاد مناسبی تشکیل‌شده باشد . هر چه میزان غلظت فولاد بیشتر باشد این ورق مناسب‌تر هست.
عامل دیگر ضخامت ورق هست . ضخامت ورق دارای استانداری است که نباید از آن میزان کمتر باشد .حداقل ضخامت ورق نیم سانتی‌متر است .در صورت استفاده از ضخامت پایین‌تر و خرید ورق از چین ، درصد شکنندگی افزایش‌یافته و طول عمرساندویچ پانل کاهش می‌یابد.

تشخیص ساندویچ پانل (3)

ورق ساندویچ پانل ها باید ضدزنگ بوده و براثر تابش خورشید تغییر رنگ ندهند . همچنین بايد ورق 8 ميكرون پرايمر  داشته باشد تا رنگ به‌خوبی به ورق بچسبد.

خرید ساندویچ پانل از شرکت‌های معتبر می‌تواند راه دیگری در این زمینه باشد . رضایت بالای مشتریان و حس اعتماد آن‌ها به شرکت ما گواه کیفیت و اصل بودن مصالح ما هست .

 

 

Rate this post

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
WhatsApp
تلفن
اسکرول به بالا