معیار های قیمت ساندویچ پانل

انواع ساندویچ پانل ها اعم از ساندویچ پانل سقفی ، ساندویچ پانل دیواری ،پیچ مخفی  و سردخانه‌ای در ضخامت‌ها و رنگ‌های مختلف عرضه می‌شوند  و مشتریان فراوانی در سراسر کشور دارند .

معیار قیمت ساندویچ پانل  طبق نوع ورق به‌کاررفته، نوع عایق کارشده ، ضخامت و میزان فشردگی عایق تعیین می‌گردد.عایق مورداستفاده  در تولید ساندویچ پانل ها پشم سنگ، پلی استایرن و پلی اورتان هست.

معیار های قیمت ساندویچ پانل (3)

 

ساندویچ پانل با کیفیت قیمت بالاتری دارد

قیمت ساندویچ پانل بسته به عوامل گوناگونی دارد.کیفیت،نوع عایق به‌کاررفته دران،شرکت سازنده آن و … از معیار ها هستند.اگر دنبال ساندویچ پانل باکیفیت هستید پس باید برای آن هزینه کنید چون با افزایش کیفیت قیمت هم افزایش خواهد یافت.کارشناسان ما می‌توانند در این زمینه شمارا یاری کنند.
اما اگر دنبال ساندویچ پانل ارزان‌تر هستید ما به شما ساندویچ پانل های باکیفیت پایین‌تر را پیشنهاد می‌کنیم. ساندویچ پانل دست‌دوم و استعمال شده هم پیشنهاد خوبی برای کسانی است که می‌خواهند قیمت خیلی کمتری پرداخت کنند عایق‌های بکار رفته در ساندویچ پانل ها عامل مهمی در تعیین قیمت هستند.شما می‌توانید از طریق ما از قیمت روز این عایق‌ها باکیفیت‌های مختلف آگاه شوید
میزان ساندویچ پانل به‌کاررفته در کار شما از عوامل مؤثر دیگر بر قیمت است،بنابراین اگر شما بتوانید از مصرف زائد و اضافه پرهیز کنید خود عاملی در کاهش قیمت تمامم شده است.
در آخر بدانید که کارخانه‌های معتبر سازنده  ساندویچ پانل ها همواره دارای قیمت‌های گران‌تری نسبت به بقیه هستند و قطعاً کیفیت بهتری هم ارائه خواهند داد.

 

معیار های قیمت ساندویچ پانل (2)

قیمت‌ های ساندویچ پانل بستگی به سرمایه شما می‌تواند متغیر باشد . چون ساندویچ پانل  دارای انواع گوناگونی است شرایط خوبی برای پیدا کردن قیمت مناسب دارید.  برای ارزان‌ترشان قیمت می‌توانید به ساندویچ پانل دست‌دوم و استعمال شده روی او رید .

گرانی و ارزانی قیمت ساندویچ پانل ها عموماً به نوع عایق به‌کاررفته برمی‌گردد عموماً پلی استایرن نسبت به بقیه به خاطر نوع کارکردش ارزان‌تر است . شما می‌توانید برای ارزان‌تر تمام شدن از ساندویچ پانل های پلی استایرن دست‌دوم استفاده کنید بستگی به میزان سفارش شما قیمت متفاوت است .

شما با نهایت دقت و صرفه جویی در متراژهای خود می‌توانید از قیمت تمام شده بکاهید هم چنین می توان از طریق پایین اوردن ضخامت ورق فلزی،کاهش گام های به‌کاررفته و یا استفاده از ورق فلزی تنها در یک طرف ساندویچ پانل باز هم از قیمتها کاست.

معیار های قیمت ساندویچ پانل (1)

شرکت کبیر پانل از شرکت های خوش نام در زمینه تولید ساندویچ پانل است که علت این خوش نامی چیزی غیر از کیفیت ساخت نیست که این کیفیت را مرهون خط تولید پیشرفته خود است .

 

Rate this post

1 نظر در “معیار های قیمت ساندویچ پانل”

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
WhatsApp
تلفن
اسکرول به بالا