علت اختلاف قیمت ساندویچ پانل ها در چیست؟

علت اختلاف قیمت انواع ساندویچ پانل ها

 

چگونه علت تفاوت قیمت ساندویچ پانل ها را بررسی کرده و آنها را با هم مقایسه کنیم؟

برای خریدار ساندویچ پانل که به طور مثال می خواهد یک سردخانه بسازد، عوامل متعددی وجود دارد که می تواند تصمیم او در خرید این محصول را تحت الشعاع قرار دهد.

غیر از کیفیت متریال استفاده شده در تولید ساندویچ پانل و پروسه تولید که بصورت مکانیزه با تجهیزات و خط تولید پیشرفته باشد یا بصورت کارگاهی و با حداقل امکانات تولید شده باشد موارد دیگری است که در اختلاف قیمت ساندویچ پانل تاثیر گذار خواهدبود.

 

پیش از هر چیز می بایست تمام المان هایی که عموما در فاکتور قیمت پیشنهادی ساندویچ پانل ها در نظر گرفته می شود را بررسی کنید.

اولین بخش وابسته به نوع این پانل ها می باشد.  این پانل ها می توانند به صورت سقفی و یا دیواری باشند.
ساندویچ پانل سقفی همانند تصویر زیر بر روی سطح خارجی دارای گام های ذوزنقه ای می باشد.

sandwichpanel - علت اختلاف قیمت ساندویچ پانل ها در چیست؟

ساندویچ پانل دیواری دارای سطح تخت در هر دو طرف بوده و یا شیارهای بسیار ظریفی بر سطح رویه آن وجود دارد.
در اینجا دو نکته را می بایست مورد توجه قرار داد: اولین نکته تعداد گام ها در مورد ساندویچ پانل های سقفی و نحوه اتصال و مرئی یا مخفی بودن اتصالات در مورد ساندویچ پانل های دیواری می باشد.

به طور کلی یک ساندویچ پانل که دارای ۵ گام باشد گران تر از ساندویچ پانلی با ۳ گام است اما نوع ۵ گام این ساندویچ پانل ها، در بازار رواج بیشتری دارد و بنابراین سریعتر قابل دسترس خواهد بود. همیشه مدل موردنظر را بررسی کرده و در مورد زمان تحویل پانل ها از کارخانه تولیدکننده پرس و جو کنید.

در مورد ساندویچ پانل های دیورای انتخاب سخت تر خواهد بود به ویژه اگر به دنبال پانل های سردخانه ای باشید. به عنوان یک قاعده کلی پانل با اتصالات مخفی برای نما استفاده شده و اتصالات مرئی برای مصارف عمومی کاربرد دارد و از ضخامت ۶۰ میلیمتر برای ساخت سردخانه استفاده می شود..

sandwich-panel

اتصالات مرئی

ساندویچ پانل

اتصالات نامرئی
عموما ساندویچ پانل هایی که دارای اتصالات نامرئی می باشند گران تر هستند چرا که به فولاد بیشتری در پروسه ساخت آنها نیاز است. در این مورد مهم است که بدانید کدام نوع از اتصالات در فاکتور در نظر گرفته شده است. اگر اختلاف قیمت برای شما شفاف نیست خوب است که قیمت هر دو نوع اتصالات را سوال کنید.

ساندویچ پانل های کارخانه کبیرپانل با پیشرفته ترین خط تولید و با کیفیت ترین متریال تولید می شوند. ضمن اینکه شما با خرید مستقیم از کارخانه محصول با بهترین قیمت به دست شما می رسد.

این محصولات دارای استاندارد های داخلی و بین المللی است که کیفیت محصول را تضمین می کند.

علامت استاندارد ساندویچ پانل
علامت استاندارد ساندویچ پانل

 

<h2 style=”text-align: center;”><span style=”color: #ff0000;”>فیلم خط تولید  کبیر پانل </span></h2>
<iframe src=”https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/zyX4F/vt/frame” width=”640″ height=”360″ allowfullscreen=”allowfullscreen”></iframe>

 

برای اطلاع از ساندویچ پانل مناسب پروژه خود می توانید با کارشناسان فروش کبیر پانل تماس بگیرید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
WhatsApp
تلفن
اسکرول به بالا