قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

در رابطه با قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل باید گفت که عواملی مانند ابعاد، نوع مواد و مصالح مصرفی در تولید ساندویچ پانل نحوه اجرای ساندویچ پانل و یا حتی نوع ساندویچ پانل حسب شرایط سازه در مکان مورد نظر، در قیمت آن تاثیر گذار است همچنین لازم به ذکر است که ساندویچ های پانل در دو نوع سقفی و دیواری هستند که هر یک دارای ویژگی ها و کاربرد های مخصوص به خود است و در نتیجه شیوه نصب و هزینه های آنها نیز متفاوت می باشد.

در این مقاله قصد داریم که به بررسی عوامل تاثیرگذار در قیمت ساندویچ پانل اشاره کنیم.

 

بیشتر بدانید: ساندویچ پانل مرغداری و کاربرد ساندویچ پانل در سالن پرورش مرغ

 

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل با توجه به نوع ورقه، جنس عایق، ابعاد و متراژ آن متفاوت است.

 

قیمت ساندویچ پانل

 

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

 

قیمت ساندویچ پانل در زمان تصمیم گیری مدیران پروژه ها برای اجرای سازه های صنعتی از عوامل تاثیرگذار است که باید به آن توجه ویژه داشت. برای ساخت سازه ها معمولاً ساندویچ پانل را در متراژهای بالا خریداری می‌کنند و بر حسب مترمربع به مشتریان عرضه می شود و قیمت هر متر مربع آن با توجه به نوع ورقه، جنس عایق، ابعاد و متراژ آن متفاوت است. مهمترین و تاثیرگذارترین عامل برای تعیین قیمت ساندویچ پانل جنس مواد استفاده شده در آن است و اگر یک ساندویچ پانل بتواند به صورت همزمان عایق رطوبت، صدا، حرارت و سرما و همچنین دارای وزن سبک باشد از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.

 

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

 

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

 

همانطور که در متن اشاره شد قیمت ساندویچ پانل بر اساس متر مربع است که به عوامل مختلفی وابسته می باشد. همچنین شایان ذکر است که تمامی انواع مختلف ساندویچ پانل مانند ساندویچ پانل سقفی و دیواری با عرض یک متر و طول مورد نیازبرای ساختن انواع سازه ها تولید می شود به عنوان مثال قیمت ساندویچ پانل ۱۰ سانتی در مقایسه با ساندویچ پانل ۴ سانتی متفاوت خواهد بود.

 

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری

 

علاوه برعواملی که در تعیین قیمت انواع ساندویچ پانل تاثیرگذار است مواردی همچون نحوه نصب و اجرای ساندویچ پانل و همچنین شکل و ظاهر آنها نیز در تعیین قیمت مورد بررسی قرار می گیرد.

به عنوان مثال قیمت هر متر مربع در ساندویچ های پانل دیواری زیر متفاوت است.

  • ساندویچ پانل دیواری نر و مادگی
  • ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی
  • ساندویچ پانل دیواری سردخانه ای
  • ساندویچ پانل دیواری ساده
  • ساندویچ پانل دیواری کلین روم
  • قیمت ساندویچ پانل سقفی

 

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی

 

برای تعیین قیمت ساندویچ پانل سقفی تمام مواردی که برای ساندویچ پانل دیواری بیان شد نیز صادق است.

 

قیمت ساندویچ پانل دست دوم

 

علاوه بر بررسی قیمت ساندویچ پانل نو می توان به بررسی قیمت ساندویچ پانل دست دوم نیز پرداخت. ساندویچ پانل دست دوم به خاطر استفاده مجدد از آن، قیمت پایین تری خواهد داشت. این نوع ساندویچ پانل برای افرادی که برای مدت زمان کوتاهی نیاز به ساخت سازه دارند مناسب است. ساندویچ پانل دست دوم از قیمت کمتری نسبت به ساندویچ پانل نو برخوردار است.

 

ساندویچ پانل

 

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

 

ساختمان ها برای برخورداری از استحکام مناسب باید از مواد و مصالح مرغوب ساخته شوند که از جمله این مصالح می توان به ساندویچ پانل اشاره کرد. ساندویچ های پانل علاوه بر این که بسیار سبک هستند از مقاومت و استحکام لازم نیز برخوردار بوده و در انواع متفاوتی عرضه می شوند. یکی از مزیت هایی که ساندویچ های پانل نسبت به مصالح سنتی دارند پایین بودن قیمت آنها می باشد که در روند تصمیم گیری مدیران پروژه و کارفرمایان بسیار تاثیرگذار است. مدیران پروژه ها باید بتوانند با کمترین هزینه بهترین کیفیت را در پروژه ها ایجاد کنند به همین دلیل ساندویچ ‌پانل از مصالح مورد توجه برای آنها است.

 

ساختار اصلی ساندویچ پانل

 

ساختار اصلی ساندویچ پانل از دو لایه ورق و یک لایه عایق در بین آنها است که این ماده عایق بین دو لایه از پشم سنگ، فوم پلی اورتان و پلی استایرن می باشد. علاوه بر این که ساندویچ پانل از ساختار مناسبی برخوردار هستند آنها نیز در برابر قیمت مصالح سنتی مناسب تر است.

 

مشخصات فنی ساندویچ پانل

 

همان طور که اشاره شد ساندویچ از دو لایه به همراه یک عایق در میان آن دو لایه ساخته می‌شود که دارای شکل های مختلفی هستند. در ساختار آن ممکن است هر دو ورقه یکی باشند یا یکی از آنها ورق و دیگری فویل باشد، یا یک سمت آن ورق و سمت دیگر نایلون، یا یک سمت ورق باشد و سمت دیگر آن کاغذ، یا هر دو قسمت آن کاغذ یا نایلون و یا فویل باشد.

اما معمولاً ورق هایی استفاده شده در آن ها از ورق آلوزینک و گالوانیزه و آلومینیوم پیش رنگ شده است که با توجه به نوع کاربرد آنها معمولاً مناسب‌ترین گزینه برای ساخت سازه را استفاده می کنند. و ضخامت این مصالح بین ۲ تا ۱۵ سانتی متر است. شایان ذکر است که تمام این ویژگی های ذکر شده می تواند در قیمت ساندویچ پانل موثر باشد و مواردی مانند یک رو ورق یا دو رو ورق و همچنین جنس ورق های استفاده شده در آن ها متفاوت است.

 

در تعیین قیمت ساندویچ پانل مواردی همچون نحوه نصب و اجرای ساندویچ پانل و همچنین شکل و ظاهر آنها نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

 

بیشتر بدانید: جزئیات نصب و اجرای ساندویچ پانل های دیواری و سقفی

 

کلام آخر

همانطور که در متن اشاره شد تعیین قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آنها می‌توان به ابعاد ساندویچ پانل، مصالح و مواد به کار رفته در ساخت ساندویچ پانل نحوه اجرای ساندویچ پانل و نوع آن بر حسب شرایط سازه در مکان مورد نظر، دیواری و سقفی بودن ساندویچ پانل، و نو و دست دوم بودن آن وغیره اشاره کرد.

 

شرکت کبیر پانل تولید کننده انواع ساندویچ های پانل با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب است. شما می توانید برای سفارش پانل های مورد نظر خود با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

1 نظر در “قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل”

  1. سلام
    ما نیاز داریم در افغانستان که فی متر ساندویچ فانل به قیمت چند است
    ضرورت ما در افغانستان است اګر کدام نماینده ګی یا ادرس داشته باشید لطف نموده با ما شربک سازید

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
WhatsApp
تلفن
اسکرول به بالا