مشخصات مهم ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل های با کاربری سقفی هم جهت دارا بودن مقاومت خمشی بیشتر و هم جهت آب بندی مناسب در محل اتصال به یکدیگر دارای گامهای ذوزنقه ای بوده و کام و زبانه نیز از نوع ذوزنقه ای می باشد که عملکرد به صورت همپوشانی می باشد. پیچهای اتصال دهنده پانل به اسکلت نگهدارنده سازه ای از روی گامهای ذوزنقه ای نصب شده و نمایان می باشد. در این نوع از پانلهای سقفی در عرض پانل ۳ گام ذوزنقه ای موجود می باشد.

عرض پانلها با احتساب کام و زبانه ۱۰۸ سانتیمتر می باشد که بعد از محکم شدن پانلها به یکدیگر هر پانل عرض مفید ۱۰۰ سانتیمتر را پوش می دهد که مبنای محاسبه متراژ عرض مفید ۱۰۰ سانتیمتر می باشد. ورقهای رویه و زیرین پانلها می تواند از نوع گالوانیزه پیش رنگ شده و یا آلومینیوم به صورت طرح دار شادولاین باشند. عایق هسته داخلی نیز می تواند با به کارگیری پلی اورتان ( PUR ) ، یا پلی ایزوسیانات ( PIR ) و یا پشم سنگ ( RW ) تشکیل شود.

همان‌طور که از نام این نوع ساندویچ پانل سقفی پیداست برای انواع سقف‌ها مورداستفاده دارند .هر طور که فکر کنید مانند یک پوشش برای سازه‌هایی که به‌صورت یکپارچه یا پیش‌ساخته هستند که آشنایی بسیاری به آن‌ها داریم و برای اجرای ساندویچ پانل سقفی باید نهایت دقت را به عمل آورد و این قضیه کاملاً برای هر کارفرمایی قابل‌لمس است اگر شما درروند اجرا با نیروی غیرحرفه‌ای برخورد کنید این اشخاص ضرر زیادی را ناخواسته به مجموعه می‌رسانند و حتی می‌توان گفت که یک میلی‌متر از ساندویچ پانل را اگر جابه‌جا برش دهیم خسارت سنگینی را به بار می‌آورد و شاید جبران‌ناپذیر باشد.

انواع ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی سه‌گام

 

ساندویچ پانل های سه گام کبیر دارای ۱۰۰ سانتیمتر عرض مفید و ۱۰۸ سانتیمتر غیر مفید (اورلب) می باشد. این پانل های دارای نمای زیبا و چفت شوندگی مناسب بوده و مقاوم در کل سطح می باشد.

 

ساندویچ پانل سقفی پنج گام

 

ساندویچ پنل های پنج گام کبیر دارای ۱۰۰ سانتیمتر عرض مفید و ۱۰۸ سانتیمتر غیر مفید (اورلب) می باشد. این پانل ها به دلیل پنج گام بودن در ورق بالا تحمل بار و مقاومت بیشتری نسبت به پانل های ۳ و ۴ گام را داشته و از نظر پوشش و آب بندی بسیار مناسب و آب بند می باشند.

مشخصات-ساندویچ-پانل-سقفی (3)

مشخصات و ابعاد ساندویچ پانل سقفی

• هزینه‌ای که برای پانل سقفی صرف می‌شود نیز باید مقرون‌به‌صرفه باشد.
• پانل سقفی در رنگ‌های متفاوت و مرتبط با مکان موردنظر و هم‌چنین طبق سلیقه مشتری گرامی است.
• قابل بازیافت هستند.
• به‌آسانی و به‌سرعت حمل‌ونقل می‌شوند.
• به‌راحتی نصب و اجرا می‌شوند.
• قابل‌شست‌وشو بودن یکی از مهم‌ترین خصوصیت پانل سقفی است.
• ساندویچ پانل سقفی ، وزنی سبک داشته و نیز بسیار بهداشتی ساخته‌شده است
تولیدکنندگان ساندویچ پانل سقفی
• مورداستفاده برای پوشش تمامی سقف‌ها و دیوارهای سوله و ساختمان‌های صنعتی است.
• برای نصب در سقف و دیوارهای تمامی کانتینرهایی که برای حمل‌ونقل استفاده می‌شوند.
• یکی از پرکاربردترین مصارف، در مواردی هم چون پوشش و نصب بر روی دیوار و سقف انواع سردخانه‌های متحرک و ثابت است.
• همچنین برای استفاده در سقف‌ها و دیوارهای سیلو و انبارها هست.

مشخصات-ساندویچ-پانل-سقفی (1)
مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی

ورقهای ساندویچ پانل از مشخصات خاصی تشکیل‌شده‌اند که ساندویچ پانل سقفی دارای ضخامتی ۵ میلیمتری الی ۷ میلیمتری هست که از آلوزینک تشکیل‌شده که موارد گردآورنده آلوزینک از جنس روی و آلومینیوم ساخته و رنگ بیرون این محصول از رنگ کوره‌ای پلی‌استر ۲۵ میکرونی درست‌شده است.

ساندویچ پانل سقفی sandwich-panel3

 

Rate this post

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
WhatsApp
تلفن
اسکرول به بالا