فروش ساندویچ پانل

فروش ساندویچ پانل و تحویل در کوتاهترین زمان ممکن توسط گروه تولیدی کبیر پانل با استفاده از تکنولوژی ساخت پیشرفته و متریال باکیفیت انجام می شود. در اختیار داشتن بروزترین خط تولید با مدیریت مهندسین با تجربه و توانمند منجر به طراحی و ساخت ساندویچ پانل هایی باکیفیت، مقاوم و بادوام شده است که همواره رضایت مشتریان را در پی داشته است. در ادامه مطلب با ویژگی های پرفروشترین محصولات کبیرپانل آشنا خواهید شد.

 

بیشتر بدانید: روش تولید و ساخت کانکس با ساندویچ پانل

 

فروش ساندویچ پانل دیواری و سقفی

فروش ساندویچ پانل

 

برای اجرای هر سازه ای قطعا به این دو مدل ساندویچ پانل نیاز پیدا خواهید کرد. تفاوت انواع سقفی و دیواری در طراحی نحوه اتصال، ساختار و عایق بودن در برابر رطوبت است که باعث می شود تا هر کدام تنوع و کاربرد خاص خود را داشته باشند.

 

فروش ساندویچ پانل

انواع سقفی به دلیل بارش باران و برف بایستی مقاومت بیشتری در برابر نفوذ آب داشته باشند. ضخامت هر دو تقریبا یکسان است اما پانل های سقفی با طول و عرض غیرمفید بیشتر ساخته تولید می شود. اتصالات مختلفی برای پانل ها طراحی می شود که نوع پیچ مخفی تنها در ساندویچ پانل دیواری برای زیبایی بیشتر طراحی شده است و در مدل های سقفی نیز بایستی همپوشانی کاملی میان پانل ها برقرار باشد.

ساندویچ پانل دیواری و سقفی پرفروش ترین محصول تولید کبیر پانل است که بر حسب موقعیت جغرافیایی و شرایط سازه امکان سفارش با طراحی خاص برای مشتری وجود دارد.

 

خرید مستقیم ساندویچ پانل از محل تولیدی سود بیشتری را عاید شما خواهد کرد که علاوه بر آن تضمین کیفیت و تحویل ایمن را نباید نادیده گرفت.

 

فروش ساندویچ پانل ضد حریق

فروش ساندویچ پانل

خصوصیت ویژه ساندویچ پانل های ضد حریق پایین بودن ضریب هدایت حرارتی است که باعث مقاومت بالای سازه در زمان آتش سوزی می شود. همانطور که میدانید پانل ها دارای ساختار سه لایه هستند که مواد لایه میانی نقش عایق را ایفا می کنند در مورد پانل های ضد حریق لایه میانی از پشم سنگ و یا فوم پلی اورتان تغییر یافته که حاوی ترکیبات هالوژن است پر می شود. برای مکان های که درجه حرارت محیط بسیاربالا است، نظیر سوله های صنعتی که کوره های ذوب فلزات در آن قرار دارد از پانل های ضد حریق استفاده می شود. ساندویچ پانل ضدحریق تولید شده توسط گروه تولیدی کبیر پانل با ضریب اطمینان بالا و قیمت های بی رقیب به فروش میرسد.

 

بیشتر بدانید: جزئیات نصب و اجرای ساندویچ پانل های دیواری و سقفی

 

فروش ساندویچ پانل سردخانه ای

ساندویچ پانل های سردخانه ای از دیگر محصولات پرفروش کبیرپانل است که به دلیل کیفیت عالی و عایق بودن کامل در برابر انتقال حرارت گزینه بسیار مناسبی برای ساخت سردخانه های صنعتی در کارخانجات کشتارگاه‌ها بیمارستان ها و آشپزخانه های بزرگ است. با استفاده از ساندویچ پانل ها می توان سردخانه هایی کاملا ایمن، نفوذ ناپذیر و از همه مهمتر از نظر اقتصادی بسیار با صرفه برای نگهداری مواد غذایی و دارویی ساخت.

 

ساندویچ پانل دیواری و سقفی پرفروش ترین محصول تولید کبیر پانل است که بر حسب موقعیت جغرافیایی و شرایط سازه امکان سفارش با طراحی خاص برای مشتری وجود دارد.

 

قیمت ساندویچ پانل

فروش ساندویچ پانل

یکی از شاخص های مهم خرید ساندویچ پانل ها برای مشتریان قیمت است که با توجه به بازار پر رونق این محصول و رشد تقاضا، شاهد تنوع قیمت ها هستیم. اما باید به این نکته دقت کرد که برای هر گروه تولیدی قیمت در راستای کیفیت مصالح بکار رفته برآورد می شود و قیمت های خارج از عرف به دلیل عرضه های غیر مستقیم و واسطه گری در بازار است. با این حساب خرید مستقیم ساندویچ پانل از محل تولیدی سود بیشتری را عاید شما خواهد کرد که علاوه بر آن تضمین کیفیت و تحویل ایمن را نباید نادیده گرفت.

تمامی ساندویچ پانل های تولیدی توسط کبیر پانل با استفاده از متریال مرغوب با طراحی های ایمن و مقاوم ساخته می شود و به تناسب کیفیت با قیمت های بی رقیب به شما مشتریان عزیز عرضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
WhatsApp
تلفن
اسکرول به بالا