هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل

ساندویچ پانل از جمله مصالح سبک و مدرنی است که در سال های اخیر جایگزین مصالح سنتی شده است و از این روز هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل نیز مورد توجه است.

شرکت کبیر پانل سال هاست که در این زمینه فعالیت داشته و انواع سوله و ساختمان های صنعتی، ساختمان های پیش ساخته باکیفیت عالی و در کوتاه ترین زمان ممکن ساخته است.

نگاهی به ساندویچ پانل سقفی

پیش از پرداختن به هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل، بهتر است نگاهی کنیم به ساندویچ پانل سقفی و دیواری؛ ساندویچ پانل سقفی نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لايه ورق که مابين آنها فوم تزريق شده است و جهت پوشش سقف بکار می رود؛ بهترين نوع فوم مصرفی از لحاظ عايق بودن و همچنین استحکام در ساندويچ پانل سقفی، فوم پلی اورتان است.

ساندويچ پانل های سقفی جهت پوشش سقف سوله های صنعتی، سوله های ورزشی، کانکس های پيش ساخته، ساختمان های ويلايی و آشيانه های هواپيما و کليه ساختمانهای صنعتی و پيش ساخته است.

بیشتر بدانید: ساختمان سبز با ساندویچ پانل

هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل

ساندویچ پانل دیواری 

ساندویچ پانل دیواری در کارهای ساختمانی برای اهداف مختلف استفاده می شود. آنها این قابلیت را دارند تا برای ساخت ساختمان های کم ارتفاع و یخچال و فریزر نیز به کار برده شوند.

صفحات افقی، عمودی و مایل از متداول ترین ساندویچ پانل هایی هستند که برای دیوارها وجود دارد. جالب است بدانید که این سازه ها به عنوان پارتیشن خارجی و داخلی نیز به کار گرفته می شوند. کف سازی و تجهیز کف بین طبقات از دیگر قابلیت های استفاده از این محصول است.

چرا برآورد هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل مهم است؟

پانل ها قطعات پازل گونه ای هستند که فرایند نصب آن ها آسان است. از لحاظ هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل باید گفت که مراحل ساخت ویلا بسیار آسان تر، سریع تر و مهمتر از همه اینکه ارزان تر است.

با توجه به وضعیت موجود در عرصۀ ساخت و ساز و تکمیل پروژه های ساختمانی، زمان کار نقش کلیدی در فرایند بهینه سازی هزینه دارد. به همین دلیل استفاده از این سازه ها می تواند، روند ساخت را تسریع بخشد و هزینه های کمتری را اعمال نماید.

متراژ بنا و میزان مصالح مصرفی

شکی نیست که مهمترین بخش هزینه ساحت ویلا با ساندویچ پانل به متراژ بنا باز می گردد؛ علاوه بر این مورد فاکتور نزدیکی یا دور بودن به دریا نیز در تخمین هزینه برای ساخت ویلا با ساندویچ پانل تأثیر گذار خواهد بود.

به این موارد باید صعب العبور بودن برخی از مناطق ویلایی را هم اضافه کنید که همین مورد هزینه حمل و نقل مصالح را اضافه خواهد کرد.

رنگ بندی مناسب

از دیگر مزایای ساخت ویلا با ساندویچ پانل دیواری و سقفی می توان به رنگ بندی مناسب اشاره کرد؛ در حقیقت جدا از کارکردهای اساسی که این سازه ها در ساختارهای صنعتی دارند، به طور فزاینده ای به زیبایی محیط هایی همچون ویلا می افزایند.

به واسطۀ ساندویچ پانل دیواری و سقفی و همچنین متناسب با سلیقه و نظر کاربر، سبک های بسیار زیبای کلاسیک یا مدرن در ویلاهای مختلف ایجاد می شود. همین نکته یعنی رنگ بندی و برخی رنگ های خاص در هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل تأثیرگذار است.

اشتباهات رایج در خرید ساندویچ پانل سقفی

روش های پیاده سازی ویلا با ساندویچ پانل

در روش ساخت ویلا با ساندویچ پانل، متریال آن در محل نصب و مونتاژ می شود، فرایند کار نیز به این صورت است که قطعات و تجهیزات لازم به ملک مورد نظر برده شده و در آن جا پیاده سازی می شود.

مزیت چنین روشی آن است که نیاز به حمل و نقل ویلا به صورت یک پارچه نیست و حتی اگر مکان احداث ویلا در منطقه ای صعب العبور قرار داشته باشد نیز باز هم متریال نسبت به مصالح سنگین راحت تر جا به جا خواهد شد و به همین دلیل هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل به نسبت سایر مصالح مقرون به صرفه تر است.

بیشتر بدانید: قطعات جانبی ساندویچ پانل

نکته پایانی

ساندویچ پانل عایق بسیارخوبی برای انرژی در ساختمان به ویژه ویلاها است و از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند. این عایق از نظر وزنی در مقابسه با مصالح دیگر سبک بوده، بنابرین هزینه و قیمت تمام شده آن نسبت به مصالح سنتی و قدیمی کمتر است.

چنانچه تمایل به استفاده از این نوع مصالح پیش ساخته را در سازه خود دارید می توانید با تماس با مشاوران کبیر پانل از مناسب ترین نوع محصول خود مطلع شده و نسبت به خرید آنها اقدام کنید.

Rate this post

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت
WhatsApp
تلفن
اسکرول به بالا